torsdag, september 01, 2005

Skøn dag.... med chokbehandling!!!




Jeg har haft en helt fantastisk dag, ja faktisk har den her uge været rigtig god. En af den slags, hvor man midt i glæden blive en lillesmule nervøs for fremtiden.

For det første har jeg fået en gave af en af mine kunder idag, ja, garnkunder er bare de sødeste!
Hun har købt garn til et sjal af den her slags, hvor man strikker 2 sammen og slår om på alle pinde. Da hun var ved at lukke af, skal datteren lige se hvordan det bliver, med det resultat at maskerne løber! Og sikke et arbejde det var at samle dem op. Som tak for at jeg samlede op og lukkede af fik jeg en fin pakke. Med chokolade indeni! Og ja, det er helt klart en af mine mange spiselige favoritter, så den skal jeg nok nyde når jeg trænger mest. Så igen tusind tak, jeg blev bare så rørt og glad.

Og her skulle der have været flere billeder sat ind, flere gode oplevelser fra min side de sidste dage, men.....

Mens jeg står i butikken, travlt optaget med mine gøremål, så har Lau været ved at læsse en traktor, monteret med en specialbygget hammer til at slå pæle i jorden med. Han har nemlig sat sig for, at vi skal have indhegnet ca. 5 hektar eng til græsning, og det skal foregå her i weekenden. Da han skal til Have & Landskabsmesse på Sjælland i morgen, gælder der om at få udstyret læsset og bragt hjem allerede idag. Så er han klar til lørdag morgen!
Eller også er han ikke! For den elendige hammer vælter, ingen ved hvorfor, ned over ham, rammer ham på skulderen og i baghovedet, så han slår panden ned i rattet, smadrer briller ( op i rø... med dem) og får en stor bule over højre øje. Og så kommer han ind til mig, med blodet strømmende (lidt overdrevet!) fra et sår i hovedet, mens bulen over øjet bare bliver større mens jeg står og ser på. Jeg blev simpelthen så rystet, kaldte på Hanne (vores sekretær, sød & dygtig) for jeg har bare ingen sygeplejertalenter overhovedet og blev måske lidt mere bange end jeg lige ville indrømme.
Nå, en tur på skadestuen, lidt lim og en undersøgelse, og han er med hjemme igen. Med besked om ikke at være alene, tage den med ro og prise sit held! Det kunne ha' været så slemt, men er det heldigvis ikke. Hvor er livet bare det bedste, se på de gaver jeg har; et godt helbred, en underskøn datter og altså en mand, der skulle være så god som ny om et par dage, YES!!

Nu vil jeg gå op og pusle lidt om ham, så de rare historier må vente til imorgen.

1 kommentar:

Helle Holst sagde ...

Hejsa
Godt det ikke gik værre ....

Tillykke med din blog, jeg glæder mig til at følge den, har bloglinet den, så jeg ikke går glip af noget.

Hilsner Helle