onsdag, november 16, 2005

Færdigt Skyggesjal.

Bare for lige at dokumentere at det faktisk er blevet færdigt! Mit dejlige bløde sjal af mohair og kauni-effekt garn.

Det måler ca. 180 cm. fra "vinge til vinge" og 88 cm. fra nakken og ned. Jeg har brugt ca. 300 gr. garn, halvt af Kauni-effekt garn og Naturfiber's Kidmohair.
Her ser man lidt bedre, at der er en lys og en skyggeside på sjalet. Det er dejligt garn at strikke i og modellen er meget nem, om end jeg er en rigtig "sneglestrikker".

Hurtig på pindene (og tasterne!) bliver jeg vist aldrig, til min egen irritation.

Det er ganske svært at være sk... ambitiøs på egne vegne og så være så længe om tingene!
Agnete's spiralsokker, et forsinket billede, for de er faktisk færdige og afleveret til den unge dame.

Nu er jeg ved at montere Flora, Agnete har hjulpet mig med at finde nogle nye garner til flere Flora'er, men vi får se om der viser sig noget mere spændende.....

Sjalet til min svigermor(julegave!) trævler jeg op, det bliver vist ikke som jeg vil have det. Så om igen, fru Hougaard!

Min Taske er valket, målene kunne være bedre, men eftersom den er en prøveklud må jeg vist være tilfreds...billede følger

3 kommentarer:

Helle Holst sagde ...

Hejsa
Det gør da ikke det fjerneste at det tager lidt tid, når resultatet er så flot som dette. Absolut det smukkeste Kaunisjal jeg endnu har set :o)
Kh. Helle

Susanne sagde ...

Uhh, det er et lækkert sjal;-)Det gør ikke noget at ting tager tid, når bare de lækre og anvendelige når de er færdige !!
God weekend
Susanne i Silkeborg, som også er en langsom strikker.

Taxastrikkeren sagde ...

Hej hej! Se lige hvad jeg har!