tirsdag, februar 14, 2006

Postkort fra Polen

Men uden et flot motiv, for hvordan er det lige man indsaetter et foto, naar alt her staar paa polsk!

Lige nu sidder jeg i pc-cafeen paa Hotel Las ved Szklarska Poreba. Lau og Agnete er ude paa ski, jeg har hygget mig i poolen og senere skal vi ud for at se lidt paa naturen. Bjergene med de frosne vandfald, de kaempemaessige klippeblokke og de sneklaedte traeer er helt igennem idylliske.

Jeg har helgarderet mig med haandarbejde: garn til mit domino-sjal, 500 gram regnbue-effektgarn til en bluse + en bog med moenstre, et bundt mohair-boucle til et sjal, en patchworkaeske - mangler bare lige at blive syet sammen, en stak stof der skal klippes og ries over pap samt 2 haandarbejdsblade til inspiration - jeg skulle jo helst ikke faa abstinenser!

Kaerlig hilsen Lola

1 kommentar:

Taxastrikkeren sagde ...

Hvor har du dog lært de unoder? Husk nu også at holde ferie,ik`? Jeg kan regne ud at jeg ikke får mit blå garn i denne uge men det gør nu ikke noget.Jeg har jo flere ting i sving og for tiden arbejder jeg seriøst med at få et sjal færdig,altså HELT færdig.Men der er jo også lige en taske der vil frem af strikke kurven - - - -
Venlig Hilsen Gitte