torsdag, august 25, 2005

Candle Flame, del 2

Tid og øvelse, det er helt sikkert det jeg mangler for at blive en garvet blogger!


Her er det færdige sjal, Hanne er model(sorry, men du ser bare bedst ud ;-)). Det er blevet let blokket, det vil sige ikke ret hårdt udspændt, men det måler alligevel 160 cm i bredden og 140 cm i højden. Stadig blødt og vamset!

Ellers arbejder jeg på en hjemmeside/shop, det må være fremtiden, hvis vi skal tage efter min mands succes med sin( rullegræs, granit og herregårdssten. Nysgerrig?, så prøv her )

Jeg forventer at lægge et stort udvalg af mine varer på nettet i løbet af den næste måned, mest garn, men også stof, hobbyartikler, mønstre og alt hvad jeg ellers kommer i tanke om!Så lige et stemningsbillede fra PaderupGaard; pil, garn, papir og perler in green style!


Jeg mangler stadig at forstå hvordan man bruger al den plads der er i siden på den her blog, I ved så´n til lister over alt det man har gang i, det man drømmer om, dem man følger og steder man bliver fattigere af at besøge ;-) Men mon ikke det kommer!

Ingen kommentarer: