tirsdag, august 30, 2005

Kattens til killinger

Ingen strik idag! Jeg har ellers et skønt sjal i skyggestrik igang og en babycardigan som bare mangler montering, men på en eller anden måde er jeg optaget af andre ting. Og har heller ikke fået det fotograferet så det må vente.

Nej her er nogen der er meget sjovere (sommetider), nemlig "mine" kattekillinger, mine i gåseøjne fordi det er Agnetes, men jeg går vist mest op i dem. Tre stk. har vi tilbage, Findus flyttede hjemmefra 1. august og nu er det som om vi ikke kan finde ejere til de sidste!!! Eller er det fordi de 2 er sjældent kønne, den 3. er sååå sød og jeg har bare SÅ svært ved at aflevere mine dyr. Her er det Pussi i front og Mister igang med et farligt blad. Fister mangler på billedet, han var væk i 5 dage! stakkels lille killing, men nu er han tilbage og sulten som bare p.....

2 kommentarer:

Vivian sagde ...

Se nu dér, nu faldt jeg da lige over din blog Lola, forholdsvis ny kan jeg se, og det skal nok blive hyggeligt :-)

Skønne killinger - puha, godt at Fister kom hjem !!!!

Hilsner fra Vivian

Bettina sagde ...

Ja hej - også jeg "faldt" lige over dig...du er jo ikke en hyppig gæst nogen steder - endnu! *S*
Skønt at se dig, og skønt at se et DANSK Candle Flame-sjal...du er hermed "Bloglined". :o)