onsdag, september 14, 2005

Travlt!!!

Lige en hurtig opdatering, uden foto. Jeg har simpelthen for travlt med nye varer på hylderne, webshop, regnskab(gaaaaab) og alt muligt andet. Men på trapperne, næsten i kameraet, er; maskemarkører, hjemmefarvet garn, lækre fødselsdagsgaver og skønt garn, så STAY TUNED!

Og jeg vil da godt indrømme her i min egen "lille" verden; jeg har bestilt MEGET Uru-garn, men kun lidt mere end Lene, nemlig 2,3 kg!!!! Så ved I det. Hov, nu jeg husker det, Lene. Det der med en knap hører under samme kategori som bloglines, html-ting, det-man-har-i-siderne-af-bloggen-ting. Altsammen er noget jeg ikke kan finde ud af, det kommer måske. I hvertfald har jeg printet nogle guldkorn ud fra webstrik, jeg er tilsyneladende en smule tungnem, for jeg har endnu ikke helt styr på alle begreberne endnu!

Her er et indtryk af mit sidste indkøb hos handpaintedyarn.com

2 kommentarer:

Vivian sagde ...

Hej Lola, hvis du er med i WebStrik (det mener jeg du er ??) så kan du nu gå ind og finde en vejliedning omkring knapper jeg netop har uploadet :-)

(Ellers mail mig, så sender jeg den til dig !)

KH Vivian

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Det da en dejlig kurv du har der *S*
- og det der med bloglines, html osv. - det skal du nok få lært - når jeg har fået det lært, vil jeg næsten med sikkerhed sige, at så kan du også....*G*
Hilsner Jeanette